1.1 Arbetsinstruktioner
Bra instruktioner är det bästa sättet att skapa intresse och engagera din personal till att göra ett bra jobb
Gör rätt första gången
Att lära sig hantera och underhålla komplex utrustning är ett tufft jobb - speciellt för nyanställda och praktikanter som fortfarande studerar. Enkla checklistor gör det enklare och snabbare att utbilda din nya personal.
Standardiserade rutiner - ett steg åt gången
Instruktioner som blir bättre när du utvecklas
Skriv en gång, publicera överallt
1.2 Service dokumentation
Bra dokumentation är en grundförutsättning för att utföra ett bra jobb. Bra dokumentation gör det också enkelt att certifiera personal så att de också har förstått vad de ska göra.
Steg för steg instruktioner
Förbättras kontinuerligt
Mindre text och mer bilder ger bättre resultat
1.3 Produktsupport
Fantastisk dokumentation är perfekt marknadsföring. Intuitiv, How-to checklistor som tar bort mysteriet kring setup och inställningar.
Produkt support under hela livslängden
Helpdesk 2.0: Kundsupport med kunden i fokus
Öka tillfredställelse och minska produkt returer
Servicebarhet bygger lojalitet
Vänd Support till Marknadsföring
1.4 Utbildning
Utbildning gör skillnad
Förstår varför du gör på ett visst sätt
Alla har samma grund att stå på
Skapa ekonomiska fördelar
1.5 Online
Dela erfarenheter hur du använder dina produkter på bästa sätt i ditt nätverk. Lär genom att se hur andra gör så slipper du göra samma misstag som de gjort.
Informera om aktuella problem
Ställa frågor
Lära av varandra
Gör det möjligt att lyssna på andra och lära av varandra.